söndag 22 januari 2012

Söndagen den 22 januari

Haa det trodde ni väl ändå inte att det skulle komma ett till inlägg bara en vecka senare!
Då var det söndag igen och som vanligt funderar man på vart denna helg tagit vägen. Den här helgen har jag bara vilat, förutom en liten promenad till affären igår.

I fredags när jag kom hem från jobbet skulle jag börja med maten för att den skulle vara någorlunda klar när min sambo kom hem. Jag skulle laga Moussaka men då inser jag att vi inte har någon mjölk hemma! Jag vart jätte arg och besviken, varför ska man göra sig till och laga mat när allt ändå bara ska skita sig?
Precis då kommer min sambo hem och säger glad som han alltid är. "Jag åker och köper mjölk inga problem". Så han lånade min cykel och drog iväg till affären. När han kommer hem har han med sig ett paket tulpaner för att visa att han uppskattar att jag började med maten! Det var gulligt och rädda min kväll!

Det här vart ju ett tråkigt inlägg men det gör inget för det vart ju ett i alla fall. Nu ska jag ladda inför nya Wallander filmen på 4 i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar