söndag 1 april 2012

Ska det vara så svårt att få tag i plåster?

I fredags vart jag opererad på axeln för att gräva ut det sista av en hudförändring.
Läkaren sa då att jag kunde köpa silikonplåster för att ärret skulle bli finare, min kropp har tydligen lite svårt att fixa det själv!
Så jag skulle till apoteket och köpa sådana och vad händer jo, jag frågar på 5 apotek och ingen har koll på vad det är jag ska ha.
Vart lite sur på att det var så oproffsiga, så jag åkte hem och tittade på nätet. Efter mycket letande hittade jag en blogg som hade skrivit ut namnet på silikonplåstret och när jag då söker på apotekets hemsida kommer de upp direkt! Fy skäms apoteket att ni inte kunde få fram det!

I fredags kom min nya bil hem en super snygg Volvo V50 mörkgrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar