måndag 12 oktober 2009

Home sweet home

Nu har jag varit en sväng hemma hos mamma och pappa för att mysa lite och jobba lite. Det är så skönt att komma hem lite så där och bara få vara.
Men nu är jag hemma i min lägenhet igen! För nu är den ju faktiskt min!!

Var ledig idag så jag sitter hemma med en hemtenta. Den är inte alltför svår (läs inte lätt) men den är så där besvärlig på nått sätt, konstiga och tråkiga frågor!
Funderade på att skriva ett exempel men tyckte de var för långa frågor allesammans.

ska nog försöka åka och handla sen så min älskling slipper göra det när han slutar att jobba, får se om jag orkar, det är så trist väder så jag tappar all lust då.
Plus att tentan tar massor av lust av mig med, allt som annars brukar vara tråkigt, som städning och diskning verkar nu lite lockande.
Men nu är det verkligen dags för mig att ta mig i kragen och sätta igång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar