måndag 19 oktober 2009

Måndag igen!

Jaha då var det måndag igen! Jag är ledig hela veckan, eller ledig och ledig jag har ju en massa att läsa och skriva här hemma, men jag får i alla fall själv bestämma när jag ska göra det!

Idag kom våran nya kyl och frys som vi beställde i lördags, det är vad jag kallar en snabb leverans.
Så mitt i vardagsrummet står nu två lådor som är högre än mig :) Har bestämt mig för att inte ens prova att lyfta de själv eftersom jag faktiskt bara är en liten svag tjej.
Ska ta hjälp av min store starke karl när han kommer hem, märks det att jag har läst massor av genus kunskap? :)

Idag ska jag även lämna in min lilla dator för service, så jag måste hålla mig hemma tills de behagar att komma och hämta den! Tydligen ska den få åka båt till Tyskland för att bli lagad där.

Igår var det fullt arbete här hemma, de fixade plats åt kylen och frysen i vårt kök, min pojkvän och hans pappa alltså.
De var tvungna att riva ner ett matskåp och ett litet överskåp och sedan bygga om ett städskåp till ett matskåp. Det blev super bra! är jätte nöjd än så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar