söndag 1 november 2009

Hemma igen!

Ja samma gamla rubrik igen!
Nu är jag hemma igen efter att ha varit hemma och haft en omtumlande helg som avslutades med jobb.
När jag kom hem idag hade jag jätte ont i huvudet, ni vet en sån där känsla av att det aldrig kommer att bli bra igen. Men när jag kom hem hade min kille maten klar och efter en kämpig middag vart det bra igen!
Nu sitter jag och letar efter bilar på Blocket och tittar på filmen "på smällen" har sett den alldeles för många gånger!
Snart kommer min älskling hem ifrån sin innebandy träning!
Han har varit så duktig i helgen och fixat med både det ena och det andra här hemma. Sen skulle han måla med en vit färg som jag har råkat städa bort och jag har ingen aning om vart jag kan ha gjort av den....
Som det nog märks av det här inlägget så är jag fruktansvärt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar