tisdag 24 november 2009

November

Som alla andra så tycker inte heller jag att november är den roligaste månaden. Men som min kära pojkvän just sa så är ju november snart slut.

Det var verkligen ett tag sen jag bloggade och det var ju inte så bra, men till mitt försvar så har jag haft massor för mig.

Dels så har vi börjat att skriva vårt examensarbete och vi har verkligen varit duktiga för vi har redan skrivit 12 sidor av 40. Givetvis behöver sidorna filslipas en massa innan de är klara men ändå!

Sedan så har vi börjat renovera vår lägenhet och fast det går väldigt långsamt så tycker jag att det har gått bra än så länge. Vi har iallafall tagit bort samtliga möbler och tapeter ifrån sovrummet, nästa projekt är att måla taket och ta bort fönsterbrädan. sedan är det dags att börja tapetsera och tapeterna är redan inköpta, de blev lavendelrosa i sovrummet, de ser lite rosa/gråa ut och jag tyckte att de var jätte fina!

Sen så har vi köpt oss en bil, det är ingen lyxig bil men den fungerar bra än så länge. Det är en Skoda Octavia i mörkgrön färg.
Den har i alla fall Ac och cd-spelare så lite lyxig är den i alla fall.
Det är lite trist att när man är glad och berättar sådana saker för folk verkar de inte kunna bli glad för min skull utan de säger bara en massa negativa saker, som "Ac kommer nog snart sluta fungera" jaha so what det kommer ju inte vara ditt problem när det händer!
Tycker det är så tråkigt när folk verkar bli så avundsjuka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar