onsdag 11 november 2009

Vad trött jag blir..

Har ni någon gång varit på jakt efter en begagnad bil? Som sagt så är jag ute efter en nu och det är bra tråkigt och bra segt att leta efter en bil och se den ena efter den andra falla..

I alla fall kanske vi har en på gång nu från en bilfirma, får hoppas att det är något att ha, det enda negativa med den är att den inte har AC...

Jag har varit på biblioteket i flera timmar idag och försökt ta mig igenom böcker ifrån 1800- talet. så sjukt svårt och tråkigt! det hela slutade med att vi bytte ämne helt :)
Så imorgon sätter vi igång igen men nu känner jag mig mer motiverad och redo!

i helgen blir det kalas för mormor hemma hos mamma och pappa. Min älskling och jag ska låna en bil och åka dit (för vi har ju ingen egen).
Sen blir det förhoppningsvis renovering i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar