torsdag 17 juni 2010

Ventilering imorgon

Japp imorgon är det ventilering för de som hade nöjet att få lämna in sin uppsats. Var nära på att börja gråta när jag läste den som jag ska opponera på, min är minst lika bra.
Men ska jag vara ärlig orkar jag inte bry mig nått mer, vem orkar det när man inte kan göra nått?
Jag har iallafall en del att säga på ventileringen och det känns ju bra.

Sitter som vanligt och skriver framför tv:n och just nu är det reklamen från systembolaget som är en sång och ett bevis på vad som kan hända om du dricker för mycket på ett bröllop jag älskar den reklamen men jag vet inte varför.
Idag har jag varit duktig och städat hela lägenheten och ikväll ska jag gå och prata med föreningen, shit vad vuxen jag har blivit!
Om en vecka är det midsommar kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar