lördag 30 april 2011

hipp hipp hurra!

I torsdags fyllde jag år! Alla andra verkar tycka att det inte är någonting speciellt med att fylla år när man kommit upp över tonåren, men jag tycker fortfarande att det är fantastiskt kul! Gick runt med en glad känsla i kroppen hela torsdagen och tyckte det var jätte kul att öppna ytterdörren när jag kom hem och hittade massor med fina kort som var till mig! Nästa lördag blir det kalas här hemma med god mat och trevligt sällskap, det ser jag fram emot.

Idag är det valborg, men vi ska inte göra så mycket, ska till ett par kompisar ikväll och grilla och titta på Majbrasan men annars blir det inget speciellt vi hoppar parken idag för det skulle regna på förmiddagen så den lockade inte så mycket och jag tycker inte att det har varit så roligt där de senaste åren. Man blir bara kissnödig och man börjar bara svettas... gud vad trist jag är!

Jag hoppas i alla fall att alla får en härlig valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar