lördag 2 april 2011

Jippi!

min dator fungerar igen! Den har inte varit sönder egentligen, men jag har undvikit att använda den på grund av mitt senaste virusskydd, den låste hela datorn tills den senaste uppdateringen var slutförd, skitjobbigt!
Om man skulle gå in en snabbis och se när bussen gick så hade man missat fem bussar innan man kom fram till sidan på grund av virusskyddet.
Fast det är klart man kan ju inte få virus om man inte kan använda datorn....

Iallafall så är det äntligen borta nu och jag kan använda min dator hur jag vill och det känns fantastiskt bra.
Vi har även bytt internet operatör vilket gav oss ett snabbare internet som var billigare.
Världen är bra konstig ibland.
Idag har vi haft mys kväll med mys mat och vi såg en jätte bra film. Den hette i rymden finns inga känslor och den rekomenderar jag starkt, den handlar om en pojke som har Asberger och den var riktigt bra.

Annars har dagen bestått av ett besök på H&M på stan och Bauhaus....
Nu väntar jag på att få spela det nya monopol spelet på wiie hoppas det är roligare än vad det nya Donky kong var, för det tyckte jag inte föll mig i smaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar