måndag 4 januari 2010

Jul och nyår!

Jaha då var båda dessa avklarade och som vanligt så var julen mysigare än nyår, jag tycker att det brukar vara så nu för tiden. Troligen är det för att förväntningarna inför nyår är så stora och ofta så blir festen så mycket tråkigare än vad man först trodde.
Nu är det iallafall vardag igen och snart är det dags att börja finslipa uppsatsen igen, och jag är enormt trött på den. Jag är stolt över att jag har lyckats skriva den men nu är jag så trött på den!
Jag har flyttat tillbaka också, har bott hemma hos mamma och pappa ett tag nu. har varit mysigt som vanligt men det är skönt att vara tillbaka!
Igår köpte vi oss en diskmaskin! ÅÅ vad skönt det ska bli att slippa diska alla tallrikar och sånt i framtiden!
Den är dock inte i kopplad än för vi har inte reparerat köket än....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar