söndag 17 januari 2010

Söndag

Då var det söndag igen, känns som att även denna helg gick alldeles för fort!
I lördags var vi först på IKEA och Elgiganten där jag lyckades bråka till mig en billig tvättmaskin!
Min kille blev imponerad han visste inte att jag kunde vara så envis!
På kvällen i lördags var det fest, den var okej kul! Som tur var fanns festen på nära avstånd så vi stannade lagom länge. Om festen hade varit långt ifrån hade jag tyckt det var jobbigare att den inte var jätte rolig!
Imorgon ska vi förhoppningsvis köpa oss ett badkar, håll tummarna för oss!
När badkaret är inköpt fattas det bara golv och sen kommer badrummet att vara färdigt! wiiie!
Imorgon ska jag fixa till vår uppsats och sen har jag förhoppningsvis ett G på kursen känns så skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar