torsdag 7 januari 2010

Längesen jag skrev..

Ja, det var längesen jag skrev men det verkar som att ju äldre man blir desto fler saker får man att göra.
Idag har jag , ÄNTLIGEN, lämnat in mitt examensarbete och jag är så nöjd med det. Ska mycket till för att vi inte ska bli godkända på det!
Var så glad när det var upp laddat och jag hade resten av dagen helt fri, tyvärr så var jag tvungen att spendera den själv efter att min skrivkompis hade åkt hem efter en fyra timmars fika, för min kille har "årsbokslut" nu vilket gör att han idag jobbade över tre timmar... och imorgon kommer han hem sent med, jag har kommit fram till att jag inte tycker om "årsbokslut" det var en dålig uppfinning!
Snart är det dags att börja renovera ett nytt rum och det ska både bli spännande och jobbigt...
Imorgon kommer fem andra examensarbeten, för att gå tillbaka till det ämnet, att tilldelas mig som jag har en vecka på mig att läsa och sedan ska jag opponera på en av de. Jag ska vara respondent på mitt eget arbete och opponent på ett annat, och det ska inte bli nå kul över huvud taget, dessutom är dagen för opponering lagd en fredag och den håller på från 9.00-16.00 få så trist!!!
Nej, nu är det nog dags för mig att ta mig til tv:n och bli lite trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar