söndag 21 mars 2010

Söndag

Igår köpte vi en ny bäddsoffa till vårt gästrum/datarum, samt en garderob som ska fungera som städskåp samt allt i allt skåp. Idag ska vi förhoppningsvis få upp de också för de ligger fortfarande ner packade i sina kartonger.
Vi hann inte göra det igår för min älsklings mamma bjöd på middag så vi var där hela kvällen. Det var mysigt vi fick grillad f.file på grillspett och klyftpotatis med tsatsiki och grekisk sallad med baguett, det var jätte gott.
Alla drack vin till maten utom jag för jag hade erbjudit mig att köra hem och då fick jag ju lov att göra det med.

Jag har provat att så tomater i år, och tro det eller ej men jag har faktiskt fått upp elva plantor redan mamma tyckte att jag inte skulle ta alla för att det skulle ta för mycket plats men om jag känner mig själv så kommer mer än häften dö på vägen av någon konstig anledning och därför så kommer jag behålla alla så kanske det finns en liten chans att jag lyckas få en liten tomat till sist!
Om typ tre veckor åker vi till Egypten, det ska bli super kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar