tisdag 2 mars 2010

Tisdag

Idag är det tisdagen den andra mars men det kunde lika gärna vara tisdagen den andra december, jag är så trött på snö nu!
Hörde en kvinna säga till en annan att troligen blir det ingen vår i år utan vi går direkt in på sommaren, men jag vill ju ha vår! Det är bland det mysigaste som finns!

Idag har jag varit i skolan och lärt mig.. ingenting nytt. Kändes som jag lika gärna kunde struntat i att gå dit!
Idag gick det ett typiskt lilla drini program på tv, "dejta i mörkret" tror jag att det hette, jag tycker det var ett hel gulligt och jätte konstigt program!

Imorgon ska jag till optiken, ser inte fram emot det. Tycker oftast att det blir en stel och konstig känsla när jag är där. Men det måste göras så imorgon är det dags!
Annars har jag inte så mycket inplanerat, eller vi ska försöka börja renovera det andra sovrummet i helgen, men det är så mycket att tömma ur det rummet så vi får se om vi orkar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar