onsdag 31 mars 2010

Två inlägg..

.. på en dag, det var verkligen inte likt mig!
Nu måste ni tro att jag har haft en tråkig dag så jag skriver här två gånger. Men så är det inte, anledningen till att jag gör det är hemlig men det är en person som vet varför.
Fast okej lite tråkigt är det faktiskt!
Trodde det skulle komma en kompis till min kille men nu sitter det tre stycken i min soffa och då får jag inte plats. Vill inte sitta hopklämd mellan en massa pojkar.

Idag hittade jag en så fin klänning på nätet. Jag var inne på Gina Tricots hemsida och hittade en riktig söt sommarklänning.
Men jag har bestämt mig för att inte köpa några nya kläder innan Egypten eftersom jag behöve spara pengar.
Men eftersom jag inte kunde få den fina klänningen ur skallen, så fick jag den smarta iden att jag skulle maila syrran med klänningens länk och så skulle hon bli lika kär i den som jag blev och så skulle hon köpa den och ha den tills hon tröttnade på den och sen så skulle jag ärva den.
Men antingen genomskådade hon min plan, eller så vart hon inte lika kär i den som jag för hon sa bara "prova den" och jag tänkte varför ska jag prova nått som jag kanske blir ännu kärare i och sen gå här olyckligt kär?
Men hon är ju inte dum min stora syster så hon sa "prov den kanske du inte tycker om den när den sitter på, och om du tycker om den så fyller du ju år snart". Hon är så smart min syrra, då kan ju någon annan köpa den till mig så får jag den trots att jag sparar mina väl besparade slantar.

Jag har börjat söka jobb, har skickat två ansökningar på Internet och nu har jag skrivit ut den sista för att skicka den med brev imorgon, jag skrev ut den på rosa papper så den kan utmärka sig lite, får hoppas att det var en bra ide.

phu nu har jag kramp i fingrarna.

4 kommentarer: