onsdag 22 juli 2009

föräldramiddag!

Igår träffades min älsklings föräldrar och mina. Helt sjukt att de inte har träffats tidigare eftersom vi har varit tillsammans i tre år i oktober!
I alla fall så blev det en lyckad middag och alla verkade nöjda!

Nu är jag hemma igen och ska vara här tills på måndag då jag beger mig till jobbet igen!
Skönt att vara hemma samtidigt som jag älskar att bo hos mina föräldrar med!
Nu har min älskling precis kommit hem ifrån jobbet och vi har hunnit äta lite mat. Ikväll ska vi ha mys kväll med ost och kex och en film!
I helgen ska vi åka på kryssning ska bli jätte trevligt, blir bara min kille och jag eftersom de andra inte kunde den här helgen!

Är så fruktansvärt trött idag, kanske beror det på att jag startade dagen utan frukost eller rättare sagt så åt jag godis till dagens viktigaste måltid, kanske får jag skylla mig själv då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar