torsdag 23 juli 2009

Slapp dag!

Idag har jag inte gjort nått speciellt, har varit utanför dörren endast en gång och det var för att posta ett kort i brevlådan som ligger kanske 100 meter bort max.
Annars har jag bara fixat med olika saker här hemma och sen har jag sett på en film, den var lång och seg så jag somnade mitt i, sen ringde min älskling och väckte mig och när jag hade pratat klart med honom insåg jag att jag inte hade missat nått trots att jag somnade, det är inte vad jag kallar för en sevärd film, minns inte namnet på den men den gick på Canal + idag.

Just nu sitter jag och tittar på det tredje avsnittet av sopranos serien, ni vet den som aftonbladet har haft med som dvd erbjudande.
För er som inte vet det så handlar den om Italienska gangster i Amerika. Min kille älskar den serien men jag kan erkänna att det inte är min favorit, enligt mig handlar den bara om otrohet, droger och mord. En typisk killserie enligt mig!

Hörde av mina föräldrar att det var toppen väder hos de igår, här var det troligen toppen väder i natt men igår och idag har det bara varit grått och mulet såå trist!

Jag har varit lite duktig idag med, för jag har pratat med en kursare och vi har bestämt vad vi ska skriva om och så har vi kontaktat en handledare som vi skulle vilja ha så nu får vi hoppas att han vill och kan vara våran handledare får se vad han svarar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar