måndag 6 juli 2009

Hemma i lägenheten!

Nu är jag på besök hemma hos mig själv, var en vecka sen jag var hemma och det känns bra att vara hemma igen! Ska bara vara här i två dagar och på onsdag är det dags att jobba igen, men det är värt de två dagarna för jag har verkligen saknat min älskling!
Vi har varit och kollat på en lägenhet idag, det var en tvåa nästan likadan som vi själva har, fast vi har en trea. Eller vi och vi den vi bor i är en trea.

Imorgon kommer en tant hit från fastighetsbyrån som ska värdera den här lägenheten, vi får hålla tummarna att den inte är värd så mycket! :)
Imorgon har jag inga planer förutom att släppa in mäklaren och hoppas på att hon inte ställer några frågor.

På jobbet går allt bra, har jag nämnt att jag jobbar extra på en ica? har jag även nämnt hur bra jag är på det. Det stämmer faktiskt jag blir bara bättre och bättre, fast det är absolut inte mitt drömjobb!
Om ett halvår är jag färdig utbildad! helt sjukt då har jag pluggat i tre och ett halvt år!
Vi får hoppas att jag snabbt får ett jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar