måndag 22 juni 2009

Snuva, snuva och snuva

Jag är fortfarande förkyld, shit vad jobbigt det är!
Idag är jag lite handikappad med, eller jag råkade skiva lite i mina fingrar igår på jobbet, det blödde hur mycket som helst fick be om hjälp för att få stopp på det, jag tycker att det är ganska obehagligt att se mitt egna blod. Det känns som att sådant ska man behålla i kroppen!
Nu är jag hemma igen, ska stanna tills på onsdag då jag jobbar kväll igen!
Jag har inte gjort så mycket idag, jag har tyckt synd om mig eftersom jag är så förkyld, och när jag inte har tyckt synd om mig så har jag sovit!
Just nu tittar jag på Beck, fast jag tittar inte så noga, tidigare idag såg jag en film med Jessica Simpson, men den var inte så bra, den hette nått med blond tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar