måndag 8 juni 2009

Examensarbete

Idag var jag i skolan och pratade med en kursare om examensarbetet, vi ska nog skriva tillsammans så vi brainstormade lite idag och det finns ett stort utbud att välja på. Men vi har väl några planer som vi ska spinna vidare på.
Jag satte på en tvättmaskin när jag kom hem, och den blev aldrig klar tyckte jag, när min älskling kom hem ifrån jobbet hade den hållit på i två timmar, så jag bad honom kolla på det och han sa att torktumlaren var på, och jag förstod ingenting för jag hade inte satt på den, helt skumt men då fick vi det förklarat iallafall så förhoppningsvis är inte tvättmaskinen sönder utan den var bara lite knäpp. Jag pratade med syrran idag och på torsdag ska jag gå på Afrogympa haha för första gången i mitt liv, hoppas det blir kul!
Nu ska jag räkna kvitton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar