torsdag 4 juni 2009

Sommarlov

Alldeles riktigt nu har jag sommarlov! Iallafall tills dagen efter midsommar då jag börjar jobba.
Tentan gick bra tror jag, det kändes som jag hade lite koll på allt och då borde jag ju få G iallafall. Det var en kort tenta, bara tre timmar hade vi på oss, men det räckte gott och väl, jag satt bara i en och en halv timme. Jag som hade packat med mej så mycket gott så jag skulle klara mig, hade köpt en påse malaco truly, en kexchoklad och en banan, men det var inga problem att äta upp allt efter heller :) Jag vet inte hur ni känner men jag tycker att det känns lite nyttigare med de där malaco truly som ska vara med 30 % mindre socker. Undra vad de har i istället, det vill jag inte ta reda på för då känner jag mig nog inte så nyttig längre!
Idag har jag och min pojkvän varit tillsammans i två år och sju månader. Det är ett tag det, men jag har inte funderingar på att byta! Han är så god och snäll min pojk!
Han har varit i Stockholm idag och firat sin kusins student. Jag kunde inte följa med för hans familj skulle åka när jag hade tenta.
Iallafall så ringde han nyss och sa att han hade tagit två öl utan att komma ihåg att bilen skulle stå här i natt så nu kan han inte ta hem bilen. Så han frågade så sött som han kunde om de kunde hämta upp mig och sen kunde jag köra hem bilen, är inte det lite typiskt killar, att inte tänka så långt innan de tar en öl?
Och på tal om öl, är inte öl fruktansvärt äckligt? jag fattar inte hur folk kan dricka det, det smakar som mineralvatten men med en äcklig smaksättning! BLÄÄ
Imorgon är det som sagt studentfirande för min killes lillebror, verkar inte vilja bli nå bra väder :( jag som ska ha en vit kort klänning som jag fått av mamma. Men om det här vädret håller i sig vet jag inte om jag kan ha den :(
Idag har jag spelat Super Mario galaxy på wii (lite nördigt jag vet) det spelet är fantastiskt kul ibland och fruktansvärt trist ibland! speciellt när man inte vet hur man ska göra fattar inte hur de som gjorde spelet tänkte ibland. Strunt samma!
Ser på en film nu, den heter 50 ways to leave your lover, har inte följt med så noga, den går på tv 1000 så jag har den lite på i bakgrunden, iallafall så blev det jordbävning där just nu och då kom jag och tänka på om det skulle bli jordbävning och man flög i ett flygplan tror ni att man skulle märka av den då? logiskt vis inte men jag vet inte!
Idag åkte mamma och pappa till Italien, hoppas de får de underbart där! Trevlig semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar