måndag 15 juni 2009

Hemma igen!

Då var jag hemma igen från Umeå, saknar syrran och hennes fina hem, fast det är trots allt skönt att vara hemma igen, har ju saknat min älskling! just nu sitter vi och tittar på fotboll så det känns att jag är hemma igen.
Flyget var försenat och strulade lite, men det hör ju till som syrran sa, när jag klagade på att man alltid har motvind när man cyklar.
Nu har jag iallafall packat upp min väska. Det var inte särskilt jobbigt eftersom syrran och jag tvättade igår så alla mina kläder var tvättade och bara att stoppa in i garderoben.

Imorse när jag hade packat väskan och skulle låsa igen den så var nyckel till låset borta och jag letade och letade, jag till och med tömde hela väskan för att hitta nyckeln men inte fanns den där heller, när jag till sist hade letat överallt så kom jag på att jag nog la den i fickan på jeansen som jag hade på mig när jag kom, och visst låg den där.
Nu ska jag ta och vara lite social med min kära pojkvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar