tisdag 16 juni 2009

Pigg!

Så här pigg som jag är idag har jag inte varit på mycket länge känns det som, tog det lugnt idag och vaknade inte förrän runt tio men låg kvar och vilade lite.
Idag har jag varit ovanligt glad med, kände att jag ville skämma bort någon och den enda jag kunde komma på var min älskling som jag kunde skämma bort, så när han kom hem ifrån jobbet idag fick han sätta sig framför datorn medan jag lagade grekiska färsbiffar med tzatsiki och klyftpotatis, han tyckte att det vart super gott, sa han iallafall, men det verkade som det med!
Till efterrätt fick han en magnum after dinner glass.
Nu sitter vi och myser i soffan och snart börjar Anne på Grönkulla sista avsnittet som jag verkligen har längtat efter!
Idag har jag inte gjort så mycket, jag var och handlade en sväng men annars har jag mest vilat mig efter min resa och plockat lite här hemma. Har börjat få ordentligt ont i halsen, hoppas det ger med sig snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar