söndag 14 juni 2009

Söndag

Då var det den kända söndagen här igen då!
Det är min sista Umeå dag för den här gången. Har varit trevligt att vara här, tack syrran för den här mini semestern. Imorgon ska jag flyga hem igen och jag har lite fjärilar i magen för det, hoppas ingen sitter bredvid mig, för jag behöver ha det lugnt och skönt när jag ska koncentrera mig på att flyga.
Jag måste intala mig själv att det är farligare att åka bil än att flyga, men om jag ska vara ärlig så har jag svårt att tro på det när planet håller på att lyfta och landa och helt ärligt så förstår jag inte ens hur ett flygplan kan fungera.
När jag flög hit till Umeå så satt det en man på andra sidan gången om mig som säkert vägde tre gånger så mycket som mig och då började jag fundera på hur det kan vara jämn vikt i ett plan. Men jag la inte ner så mycket energi på att fundera på det för jag var rätt säker på att planet nog skulle störta ändå!
Men det gjorde det inte, hoppas jag har lika tur imorgon!
Idag har varit en lugn dag! Det behövdes verkligen!
Nu ska jag fortsätta att inte fundera på flygningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar