söndag 7 juni 2009

Söndag

Jaha då var det söndag igen, fast nu är inte söndagen laddad med ångest, inte för min del iallafall. för nu har jag ju som sagt sommarlov. Fast det är inte helt sant, för på kursintroduktionen som jag var på inför examensterminen som jag ska läsa nästa höst, där sa de att det kunde bli stressigt om man inte började redan på sommaren, kul! Undra om man kan få studiebidrag för studier på sommaren med eftersom det är meningen att man ska kunna jobba då, helt sjukt!
Idag ska jag gå och rösta! Jag känner hur vuxenstatusen bara strömmar över mig! Efter röstningen ska min kille och jag ta en tur i spåret och sedan på eftermiddagen ska vi se reprisen på en serie som vi följer.
Känns som att det kommer bli en mysig söndag!
om tre dagar åker jag till Umeå, hämtade resväskan igår och ska börja packa snart!
Måste höra med syrran om det fortfarande är vinter och snö där uppe! :)
Igår var vi och tittade på fotbollen Sverige- Danmark. jag tycker att Danmarks mål inte var rättvist, inget av lagen var särskilt bra så det borde ha blivit 0-0. Jag hade iallafall lånat en av min killes Sverige tröjor så jag kände att laget iallafall hade hela mitt stöd :)
Nu verkar det skina upp lite ute, hoppas hoppas att det blir lite sol idag! Fast jag skulle gärna vilja hinna springa innan det blir dö varmt för det blir så mycket jobbigare annars.

1 kommentar:

  1. Hur oallmänbildad kan man vara??? Snö o vinter i Juni, tror du jag bor i nordpolen eller?

    SvaraRadera