torsdag 18 juni 2009

Jobb!

Då var det en jobb dag idag då! Känner mig lite piggare, en vekling skulle nog inte åka och jobba idag men alla andra skulle nog göra det i mitt tillstånd. Det var ett försök att få er att förstå hur jag mår.
Bussen går ifrån lägenheten 11.45 och från stan 12.10.
Jag börjar jobba 14.00 så det blir knappt med tid att ta mig till jobbet, hoppas hoppas att bussen inte blir försenad!
Sen jobbar jag till 22.00 ikväll, då ska mamma och jag hämta syrran som kommer med bussen och sen äntligen bär det av hemåt, eller hem till mamma och pappa iallafall!
Imorgon kommer min älskling! Kommer att sakna honom trots att det bara är en dag.

Imorgon ska det regna, som det alltid gör på midsommar, undra när det senast var fint hela den dagen!
Nu ska jag påminna min kille om att man fick nån dvd med aftonbladet för han ville ha den har jag för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar