torsdag 11 juni 2009

Umeå!!

Nu är jag i Umeå hos syrran och det första jag måste berätta är att jag har fått svar på min fråga, ni vet den som handlade om ifall man skulle känna en jordbävning om man flög. Jag fick reda på att just innan jag landade i Umeå hade det varit en liten jordbävning här och jag kände ingenting, eller riktigt säker kan jag ju inte vara. För det skakade ju i planet när vi flög och jag trodde det var luftgropar, så nu när jag tänker efter så känner jag mig fortfarande osäker..

Iallafall nu är jag i Umeå och de är väldigt trevlig idag har jag blonderat igen utväxten och joggat nästan hela vägen hem ifrån stan!! känner mig fruktansvärt nöjd med mej själv!
Så klart så saknar jag min älskling men jag tycker att det är trevligt med en minisemester! Imorgon ska vi gå på stan och sedan bowla och efter det blir det utgång! Full fart hela dagen, jag kommer nog sova i en vecka efter den här vistelsen :)
Just nu sitter vi och tittar på "draknästet" det är lite kul och på nått sätt känns det som ett vuxenprogram men jag tror att syrran vill ha sin datorn nu! :) Börjar även bli bra varm med den i knät!

1 kommentar: