tisdag 7 juli 2009

Regn!

Jaha nu börjar sommaren se ut som vi är vana vid med en massa regn!
Idag var som sagt en mäklare här och hon var jätte trevlig! Lägenheten var hur dyr som helst enligt mig, men det är höga priser på lägenheterna här, synd att vi inte bor i en håla..

Idag var vi på två lägenhetsvisningar och den ena lägenheten var jätte fin och den andra var så där. Längtar tills allt detta är över och vi har en egen lägenhet!

Imorgon ska jag hem och jobba igen och kommer inte tillbaka förrän på söndag, kommer verkligen sakna min älskling!

Idag var det Anne på Grönkulla dag, jag älskar den serien, jag tvingade min pojkvän att se med mig och han sa att det var den värsta serien han har sett, hmf!
På torsdag fyller pappa år och på fredag ska vi gratta honom tror att han kommer att älska mammas present och det bästa är att det är jag som har hittat den! :)
Nu har halva sommaren gått och det är ju helt sjukt! som tur är så började den bra i alla fall med det fina vädret så jag hann få lite bränna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar