torsdag 10 september 2009

Praktik

Nu har min praktik börjat och det är helt okej, hade lektionen hela dagen idag och det gick väldigt bra! Gjorde b.la en lektion om vokalhuset som blev riktigt bra!
Det värsta med praktiken är att jag är helt slut när jag kommer hem och jag orkar ingenting. Idag är ändå okej för jag slutade redan vid tre. Nu har jag fått mig en stor kopp kaffe med, så nu orkar jag nog kvällen.
Idag ska vi till banken och se om vi får något lån! Hoppas hoppas att vi får det!
Egentligen är det helt sjukt, jag har inte varit ledig en dag på två veckor snart, jag gick i skolan förra veckan, jobbade både lördag och söndag, har haft praktik hela den här veckan och ska jobba på lördag, dags att dra ner lite!
Vet ni vad det bästa är? Att imorgon går jag en hemtenta att göra också, nått snille på utbildningen har lagt en tenta över praktiken! det är så skönt att läsa en utbildning där allt är så genomtänkt!

I tisdags var jag med på kvällsmöte i skolan, och slutade inte förrän 16.45. Var helt slut, gick ut och tog min cykel och insåg att jippi, det var punka.
O jag kära läsare jag har precis haft cykeln inne på lagning för punka, men nu har det blivit punka på andra hjulet! Så jag säger bara en sak, vad ni än gör handla ALDRIG cykelslang på biltema!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar