torsdag 17 september 2009

Praktik

Jag har fortfarande praktik och idag så hade jag klassen alldeles själv! Min handledare var på universitetet och hade kurs om hur man bedömer mig eller hur man bedömer studenter. Så jag hade klassen för mig själv och gissa vad de testade mig hur mycket som helst. Det brukar ju vara så med vikarier, men jag trodde att eftersom jag hade varit i klassen i snart två veckor så borde jag komma ganska bra undan men icke sa Nicke. Dock så tycker jag att jag klarade av det jätte bra. Jag visade tydligt att jag inte går med på vad som helst och kunde genomföra alla mina lektioner!

När jag kom hem fick jag en bra nyhet, jag fick reda på att vi kommer att få ta lånet utan medlåntagare och att det kommer att gå fort innan vi får det! Så snart kommer jag att vara ägare av en lägenhet, eller delägare av en iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar