torsdag 3 september 2009

AJAJ!

Precis så vill jag beskriva min situation just nu!
Har fått så otroligt ont i ryggen, tror att jag har sträckt en muskel eller nått! Det kom helt plötsligt igår när jag skulle resa mig upp från soffan! Helt sjukt gjorde så ont att jag fick lov att sätta mig ner igen!
Så idag har jag gått med plågor hela dagen!
Fast det vart en ganska bra dag iallafall!

Nu har jag fått reda på min vfu plats och det blev på den skolan som jag hade önskat och hoppats på! Så då vart jag bra nöjd!
Fast jag har inte fått tag i min handledare än, hon har inte ringt tillbaka till mig trots att jag har lämnat ett meddelande, får försöka få tag i henne imorgon och går inte det så går jag väl dit på måndag den tiden som jag tycker passar mig!

Nu ska jag ta och skriva på en uppgift medan jag har texten färskt i minnet, det är en text på engelska och för alla er som känner mig vet ni ju att engelska inte är det jag älskar mest här i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar