söndag 30 augusti 2009

ångest!

Jo, lite så känner jag inför min första dag, fast jag har laddat upp så det kommer att bli en bra dag med kyckling till lunch, baguette till mellanmål och en kexchoklad någonstans där emellan!
Har fått reda på att vi inte kan vara i skolans aula där jag älskar att ha föreläsning/ introduktion för jag tycker att den är stor och luftig. Men nej tydligen var det en "mindre skada" där så vi ska vara i en lokal 400 meter bort istället i en annan byggnad..

Men men då började jag fundera på vilken buss som jag behövde ta för att hinna dit och insåg att eftersom jag inte riktigt hittar till den nya lokalen och inte vill komma försent första dagen så måste jag ta en tidigare buss.. typiskt!
För jag har ju som sagt ingen cykel den får jag inte tillbaka förrän på tisdag och jag tror att jag har blivit något av en cykel nörd för jag saknar den faktiskt väldigt mycket nu när jag inte har den!

Bion som vi var på var okej! Den var ungefär som jag hade föreställt mig att den skulle vara, så jag vart varken överraskad eller besviken, slut summan blir att den är sevärd men inte värd att köpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar