måndag 24 augusti 2009

Hem flytt!

Nu har jag flyttat hem igen och nästa vecka börjar universitetet igen! Sista terminen känns kul men också lite läskigt! Tänk att jag är helt utbildad! lilla jag har en examen! (snart)
Iallafall är det skönt att vara hemma igen, fast som jag tidigare har sagt så trivs jag hos mina föräldrar med!

Jag har redan fallit tillbaka i gamla rutinerna här hemma, jag har redan skrivit en matlista så jag vet vad det blir för mat så jag kan veckohandla. jag har redan planterat om alla mina blommor och blev väldigt överraskad när jag märkte att min orkideé hade börjat blomma igen! tydligen hade blommorna lagt sig ner mot fönstret och det hade jag inte märkt! så det var ju en roligt upptäckt!

Igår skulle jag byta däck på min cykel, (okej det var min kille som skulle göra det) för mina däck var så utslitna! Det tog en väldans tid och det var jätte svårt men nu tror jag att vi har fått till allt, till och med växlarna fungerade till sist!

Idag är det jätte fint väder här varför kommer det alltid på måndagar? varför kan det inte vara fint på helgen?

nu ska jag fixa vardagsrumsbordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar