fredag 28 augusti 2009

Sista lediga sommardagen!

Japp det stämmer på måndag är det dags att dra igång allt igen, och vilken rivstart vi ska ha! Börjar tolv och går ända tills klockan sex! Men det är väl lika bra att göra allt när man ändå är där!

Idag har jag varit hos en cykel reparatör som har tagit hand om min cykel, för jag har ju fått punka på mitt alldeles nya däck! Plus att min cykel troligen har nått fel på ekrarna eftersom den hoppar väldigt mycket fram och tillbaka. Var en ganska speciell cykelhandlare han var inte direkt otrevlig men jag upplevde honom inte som trevlig heller, han var en sån där svårt läst människa!
Iallafall så skulle min cykel vara klar på tisdag eftermiddag så det blir buss till skolan för mig både på måndag och tisdag!

Just nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem för då ska vi gå och handla lite tills maten ikväll som ska bli tacos! Vi skulle även köpa en flaska vin att dela på ikväll!
Vet inte riktigt alls vad vi ska hitta på ikväll, kanske blir vi bara hemma!

Idag är det riktigt trist väder, det är bara grått och mulet men riktigt varmt, jag hatar såna dagar för det blir så svårt att veta vad man ska ta på sig eftersom det kan börja regna när som helst och då vill man ha ordentliga kläder men om det inte börjar regna blir det alldeles för varmt med regnkläder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar