lördag 29 augusti 2009

Lördag!

På ett sätt ska det bli roligt att börja skolan igen eftersom då kommer man njuta och uppskatta helgerna mer, för nu flyter alla lediga dagar samman och det ända som skiljer de från de andra dagarna är att min älskling är hemma hos mig på helgen!
Igår vart det mys kväll hemma med vin och choklad. Såg på en film som heter "good luck Chuck". Jag hade sett den förut men jag hade nog bara gjort det en gång för jag kände inte igen den från början.
Jag är annars en sån person som älskar att se en bra film hundra gånger! För då har man inte missat en bild ur hela filmen och det känns bra.

Ikväll blir det fotbollskväll troligen hemma hos oss. Det är ju derby Mellan Inter och Milan och eftersom jag har ett stort Milan fan här hemma så MÅSTE vi ju bara se den matchen. Ska bli såå kul!
Men ibland måste man ställa upp för de man älskar! Så det är precis vad jag ska göra ikväll!

Imorgon är det troligen en tidig bio som står på schemat. Vi ska se "sommaren med Göran" för den ville jag se och det var min kille som ville gå på bio så då blir det ju rättvist.

Vi ska ta den tidiga bion för sen på kvällen är det innebandy träning, jag fattar inte varför de la den på en söndag, för jag tror att "ensam mamma söker" programmet kommer att gå på söndag kvällar snart, och då måste jag ju sitta och titta på det alldeles själv.
Känner inte ni med att det är ett program som man som tjej har rätten att tvinga sin kille att titta på? och visst känner man sig lycklig när ens pojkvän ägnar så mycket av sin uppmärksamhet så att han kan namnen på killarna som är med (och mammorna med förstås). Den lyxen har jag haft när de tidigare avsnitten har gått. Men nu har han som sagt innebandy träning så nu får jag sitta och titta alldeles själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar