tisdag 25 maj 2010

ARBETSINTERVJU

Jag har så ont i magen det är nog för många fjärilar i den samtidigt!

Jag har nämligen nyligen fått ett mail om att jag ska få gå på en arbetsintervju och jag kommer att vara så nervös så jag nog kommer vara på gränsen att dö på måndag när det är dags. Det är min allra första intervju så jag kommer ha ont i magen flera dagar nu!
Vad spännande det ska bli, det var lite komiskt med för jag satt precis och diskuterade med min älskling om att jag inte hade fått nå svar på mina ansökningar och så loggar jag in på mailen och hittar en inbjudan till en intervju, shit vad ska man ha på sig?
Tur för mig att jag precis har fyllt i utväxten så jag inte ser ovårdad ut!

Kan inte skriva mer nu ska ge min älskling en stor kram och puss för jag är så glad! (vill ju dela med mig av lyckan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar