lördag 8 maj 2010

såå uttråkad!

Här sitter jag i soffan och tittar på Brittisk komedi show med en sjuk pojkvän på högra sidan. Det har varit en så sjuk tråkig dag. Hela dagen har jag gått och hoppas på att han ska bli frisk igen så jag kan ha mitt födelsedagskalas här imorgon. Och mitt på dagen när jag trodde att det fanns en chans att det skulle kunna gå så stoppade jag tempen i hans mun och..... 39 grader, typiskt!

Så det blir inget kalas här imorgon heller (det skulle varit idag först)
Så på Fredag är det kalas istället, om en vecka....

Igår var jag och jobbade igen och så kul jag hade, jag har sökt jobb på samma skola, hoppas hoppas jag får det!
Imorgon lär bli en lika tråkig dag som idag.
Och nu tänker ni men människa sitt inte där och klaga hitta på någonting kul att göra själv då, och visst skulle jag kunna det, men jag vill ju inte lämna min älskling hemma själv när han är så sjuk!

Så imorgon kommer jag troligen att skriva uppsats (inte helt fel) och tvätta och sedan kommer jag nog att tycka lite synd om mig själv!

har ni tänkt på att det är så mycket mer synd om killar när de är sjuka, jag undrar om de verkligen blir sjukare än vi tjejer eller om de är klenare än oss, eller om de spelar mer sjuka än de är för att de gillar att bli ompysslade...

Bäst jag slutar skriva nu för snart kommer kommentaren "kan du trycka lite lösare på den där"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar