fredag 14 maj 2010

Födelsedagskalas!

Jaha då har jag haft mitt födelsedagskalas för min släkt och familj, och vad bra det vart sen. Jag fick så fina presenter b.la ett par stolar som lyfte hela lägenheten shit vad snyggt det vart!

Vi hade det trevligt idag. Det bjöds på en sallad med massor med tillbehör. till efterrätt blev det "chokladtryffel på nytt vis" med frukt och till fika vart det kladdkaka på ett nytt sätt. allt blev glatt uppskattat.

Imorgon blir det ännu mer födelsedagsfirande. Då kommer min älsklings mamma och ska fira mig, då ska jag bjuda på fika.
Efter det ska min kille och jag iväg och kika på en ny dammsugare och en ny hårddisk så då kan vi få igång vår dator igen wiiie!

Snart ska det bli film här hemma vet inte exakt vad det blir för nått men hoppas den är bra. Imorgon måste jag plugga igen också, så jag hinner med uppsatsen i tid trots att jag har jobbat så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar