onsdag 12 maj 2010

Trött

Sitter här i soffan och tittar på Anna Anka söker assistent. Vilket skumt program det är.
I varje paus sitter jag och framför datorn och pluggar. Vilken duktig tjej jag är!
Idag har jag jobbat från halv tolv till halv fem. Det är hur kul som helst. Först var jag i Förskoleklassen och sedan var det fritids.

Imorgon skall jag åka till ny öppnade City Gross. Det ska faktiskt bli kul.. Sedan skall jag städa och fixa inför mitt födelsekalas som jag ska ha på fredag då mormor, morfar, mamma och pappa kommer på besök.
De ska få sallad med massa goda tillbehör och till efterrätt blir det en chokladgrejs med frukt. DEt ska bli spännande och se vad jag kommer få i present!

Mina tomatplantor har börjat växa så det knakar, det är ju bra eftersom det är ju snart sommar. Hoppas jag får många goda tomater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar