tisdag 19 maj 2009

Anne på Grönkulla

Ja, seminariet vart faktiskt bra! Anne på Grönkulla är den bästa boken hitintills.
Till nästa vecka ska vi läsa Eva & Adam samt en valfri fem bok! känns helt okej! fast jag kämpar fortfarande med Janne, min vän. jag tycker inte om den boken!
Imorgon kväll kommer syrran på besök, har inte planerat så värst mycket än vad vi ska göra. Pappa kommer på besök på torsdag och då ska vi iallafall bjuda på mat!
Idag har jag bara varit i skolan och sedan åkte jag och min kille och handlade. Det är nog allt som har hänt idag, eller jag har ju kämpat med min bok så klart!
Ikväll är det ugly Betty, den serien är ganska kul tycker jag! Först ska vi ha mys middag framför tv:n.
Nästa onsdag är det champions league fest hos oss.. haha tyvärr var det mitt förslag för de flesta hade inte final kanalen tror jag! Får se hur den festen blir :)
nu ska jag kämpa vidare med min långsamma bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar