lördag 2 maj 2009

Hemma igen

Nu är jag hemma igen, har jobbat och åkt buss hela dagen men nu är jag hemma igen, har varit två bra dagar! Igår grillade jag med mina föräldrar och till det blev det en grekisk sallad som var otroligt god!
Sedan var det bara att sova tidigt för jag började jobba sju imorse och hade en bit att åka. Men det var super bra på jobbet med, var hur mycket som helst att göra och sånt älskar jag. Att se hur jobbet blir gjort och aldrig stå sysslolös, även fast det oftast inte blir så på mitt jobb.
Sedan åkte jag bussen hem och vi hade världens jobbigaste busschaufför. Han satt och pratade i telefonen hur mycket som helst utan handsfree så han körde alltså med bara en hand.
Sedan så käkade han en massa godis och han satt och valde vilka godisar han skulle ta, så han satt och tittade i påsen istället för vägen..
Som tur var lyckades jag somna ett tag så resan gick fort iallafall.
Nu ska jag göra ett besök i John Blunds värld igen eftersom det ska bli myskväll med min älskling ikväll med Robinsson och chips, eller chäps om man så vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar