söndag 3 maj 2009

Söndag

Egentligen är det konstigt att Söndagskvällar alltid känns så ledsamma, jag tror att hur mycket man än älskar sitt jobb, så känns söndagskvällar alltid lite sorgliga.
Jag är ett bra exempel, jag är ledig på måndagar och ändå så tycker jag att söndagskvällar är lite fyllda med ångest. Undra varför det är så.
Idag har det varit en lugn dag, det enda jag har gjort är sprungit med min älskling och läst "farlig midsommar" av Tove Jansson, ja du har rätt det är en mumintrollet bok. Jag har läst och läst men jag tycker inte om den boken, tycker inte om serien heller, vet inte varför. Men snart har jag tagit mig igenom hela boken och det är jag glad över!
Vi har precis haft det super mysigt min gos och jag, vi har tittat på Juno, den har börjat gå på canal + och jag tycker att den är jätte bra, tror att det var tredje gången som jag såg den! Så vi gjorde lite popcorn och hade det allmänt bra, söndagskvällar behöver ju inte vara tråkiga trots att de är tråkiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar