onsdag 6 maj 2009

Stockholm

Jaha då har jag varit på en tur i huvudstaden igen, Följde med min kille på en intervju i Solna. Jag väntade i bilen och satt och läste kurslitteratur, och det rådet kan jag ge, att läsa instängd i en bil gör att man får massor gjort!
Min älskling tänkte att jag kunde gå och titta på Solna centrum. De har ett stort köpcentrum som det finns många butiker i, men jag borde fortfarande inte slösa massa pengar så jag tog det säkra före det osäkra och stannade kvar i bilen.
Resten av dagen har jag bara pluggat och tagit det lungt, ikväll blir det troligen fotboll och lite mysigt. Okej fotboll är jag inte så mycket för men gosa tycker jag om :)
Sitter och tittar på gamla repriser av sex and the city.
Samantha kastade just en drink över sin otrogna kille. Vilken känsla det måste vara, att få förnedra honom inför alla efter att han ha krossat hennes hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar