tisdag 12 maj 2009

Går Sverige vidare?

Jag tror inte att de går vidare, just nu är det Sverige på tv, jag tycker att Elvis kopian har varit bäst hitintills.
Om ni undrar vad det är jag pratar om så är det Eurovision song contest semifinalen idag och den går på tv just nu.
Min älskling blev så glad när han fick reda på det. Han älskar denna tävling. Jag vet vad vissa av er tänker och tror mig han tänker så själv med citerat från tidigare idag "riktig karla karl man är" haha.
Idag har jag varit i skolan hela dagen, jag är så trött på människor som älskar att vara där. Vi har ett grupparbete som vi ska göra tills på torsdag. Och idag skulle vi sitta och jobba på det efter lunchen. Vi satt i 45 minuter sen tyckte alla att vi skulle ses imorgon istället då det är egentligen en ledig dag. hallå vi satt FYRTIOFEM minuter idag, hade vi suttit 45 minuter till så hade ju arbetet varit klart och vi hade varit lediga imorgon. Helt sjukt, har de inga liv? så imorgon ska jag åka dit på min lediga dag och arbeta med en presentation som ska vara muntlig i femton minuter och det ägnar vi två dagar till. Skönt att det är sommarlov snart!
Har känt mig hängig sen jag kom hem, hoppas jag inte håller på att bli sjuk, har inte tid för det när jag ska jobba i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar