onsdag 20 maj 2009

Jag blir så besviken

Nu har jag äntligen läst ut Janne, min vän och det känns som att jag har offrat 2 dagar helt i onödan, för det var en sån där bok som inte avslöjar allt för mycket utan vill att läsaren ska lämna boken med frågor. Vad är syftet med det? Jag kommer aldrig någonsin mer läsa en bok av samma författare för jag vill att säcken knyts ihop på slutet annars ser jag ingen anledning att läsa boken.
Var tvungen att slå upp boken på nätet för att se om jag ens fattade slutet rätt, och visst gjorde jag det, på den sidan står det med att det var meningen att man skulle lämna läsaren med frågor på slutet. Varför? vad är syftet med det? ÅÅ jag är så besviken!

Nu ska jag snart sätta igång med att städa min del av lägenheten så ska min kille börja med sin. Vi bor i en trea så han har två rum och toaletten jag har ett rum plus tamburen och köket. det låter som att han har jätte mycket och jag jätte lite men det är tvärt om för min del är större till ytan!
Sedan ska vi ut och springa, det har blivit lite fuskat med det på slutet så det ska bli skönt att få komma ut igen!
Ikväll kommer som sagt syrran på besök, ska ta bussen ner och möta henne runt nio!
Imorgon ska vi bege oss en tur till ett köpcentrum och sedan blir det mat med pappa på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar