måndag 18 maj 2009

Det var ett tag sen

Det var verkligen ett tag sen som jag skrev. Men jag har mina orsaker.
Jag har nämligen jobbat i helgen, och när jag jobbar så bor jag hemma hos mina föräldrar för jag skulle aldrig orka med att pendla mellan jobbet och där jag bor.
Och hemma hos mina föräldrar finns det inget bra internet så därifrån är det inte värt att blogga.
Så därför har det varit tyst ifrån min sida ett tag.

Helgen har varit allt utom lugn. Det var meningen att jag skulle jobba på lördagen mellan 14.00 och 22.00 och sedan skulle jag åka tillbaka hem tidigt på söndagen. men de var så sjukt mycket att göra på lördagen så jag hade nästan inget annat val än att ställa upp och jobba på söndagen med. Var helt slut när jag äntligen kom hem till min lägenhet igen. Stället jag jobbar på lär inte ha drabbats av finanskrisen, så sjukt mycket som det finns att göra där.
Jag skulle egentligen ha jobbat nästa lördag men jag ville vara ledig då eftersom vi ska ha en liten släktträff som jag ska vara med på. Snacka om att hon som jag bytte med är vara nöjd!
När jag kom tillbaka hem så fick jag som vanligt ett kärleksfullt välkomnande av min älskling. sedan sov jag i flera timmar och senare så köpte vi pizza och kollade på deja vu (stavas det så) jag tyckte inte att den filmen var så bra!
Idag har jag börjat läsa en ny bok som heter "Janne, min vän" har läst hundra sidor och kan ärligt erkänna att det är bland det tråkigaste som jag någonsin har läst.
Imorgon har jag skola den enda gången den här veckan eftersom det är en röd dag på torsdag. Vi ska diskutera böckerna skattkammarön och Anne på Grönkulla, hoppas seminariet blir så bra som det faktiskt har kapacitet att bli enligt mig!

1 kommentar:

  1. Jasså....
    Det var detta du plitade ner. Och jag gör som jag blir tillsagd =)

    SvaraRadera