fredag 22 maj 2009

Slö fredag!

Idag har varit en slö dag. Just nu sitter jag och lyssnar på reproduction ni vet den sången som var med i Grease 2, min kille frågade just vad det var jag egentligen lyssnade på! :)
jag älskar Grease 1 och även fast att tvåan inte var lika bra så måste jag säga att jag blev glatt överraskad av den iallafall!
Imorgon ska min älskling och jag iväg på äventyr, vi ska nämligen på släktträff och som tur är så är det på min sida. Så han ska få träffa 40 personer som alla är släkt med mig!
Men det kommer att gå galant!
Som tur är så har vi fått tag i en bil så vi kan åka hemifrån två timmar senare än om vi hade tagit bussen! Så tusen tack min blivande svärfar för lånet av bilen! Ta det lugnt nu alla miljötänkare som anser att bussen skulle varit mycket mera miljövänlig, för det är en miljöbil!
Ikväll blir det en lugn myskväll så vi kommer iväg tidigt imorgon. Så det blir mys i soffan med tacos och lite chips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar