måndag 4 maj 2009

En tur till storstaden!

Idag har jag varit en sväng till våran huvudstad Stockholm. Min älskling skulle på arbetsintervju och jag tänkte att jag skulle följa med som sällskap. Jag hade innan bestämt mig för att jag skulle spara mina pengar och absolut inte shoppa nått och det gick ganska bra. Jag köpte nämligen bara ett par rosa mjukisbyxor och de var faktiskt helt oemotståndliga och dessutom billiga!
Annars gick jag bara runt och kollade lite och när min gos var klar så åkte vi hem igen.
Jag är inte ett stor idol av våran huvudstad, jag skulle inte vilja bo i Stockholm det är för mycket folk och för mycket bilar och lite för mycket av allt för min smak! Jag bor i en storstad nu med men jag är nog ändå ingen storstadstjej.
förutom besöket i huvudstaden har dagen bestått av att plugga och plugga. Har läst som en galning och äntligen ser jag ett slut på min litteratur.
Imorgon är det kursintroduktion och jag hoppas verkligen att läraren är bättre än den förra vi hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar