onsdag 13 maj 2009

Soligt och blåsigt

Varför kan det inte vara en sak i taget? en dag kan väl vara solig och nästa blåsig.
Alla soliga dagar ska alltid förstöras av någonting annat!
Jag ska snart ut och springa min vanliga runda och jag hatar att springa när det blåser, det blir så mycket jobbigare då. Om dessutom solen ligger på och värmer så blir det sjukt tufft! Men det är verkligen dags att ge sig ut, var en vecka sen och vi som ska springa två gånger i veckan, fy på oss.
Min kille ska inte springa för han är fortfarande sjuk så det blir bara jag, fast han skulle följa med och vara sällskap och bära min vattenflaska så det var ju snällt!
Idag har jag varit och fixat det där grupparbetet jag nämnde.. det tog 45 minuter idag med....
När jag kom hem började jag läsa Anne på Grönkulla som vi ska läsa tills på tisdag, hade läst halva boken innan men jag var fast som vanligt. Satt och läste i tre timmar.
Jag rekommenderar verkligen den boken, jag har tyvärr inte sett serien men om den är som boken är jag säker på att jag skulle älska den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar